Nejčastěji kladené otázky

Stále váháte, jestli je tento systém řešením pro vás? Podívejte se na naši stránku otázek a odpovědí a získejte detailnější informace.

  1. Co je to Soft-4-Sale?
    Soft-4-Sale je CRM systém, který pomáhá uživateli pracovat se zákazníky, prodávat produkty, spolupracovat v týmu a komunikovat. Jeho úkolem je hlavně zvyšovat produktivitu a připravovat podklady pro manažerské rozhodování.
  2. Pro koho je systém určen?
    Systém je určen pro menší a střední podniky, u kterých je týmová práce, sdílení informací a snadná komunikace se zákazníkem klíčem k úspěchu. Mnoho procesů, které Soft-4-Sale usnadňuje funguje téměř v každé organizaci.
  3. Jak pomůže mojí firmě?
    Soft-4-Sale udělá pořádek v informacích, které již dnes používáte. Snadněji najdete to co potřebujete, budete mít vše na jednom místě, dostupné odkudkoliv v síti. Systém velmi usnadňuje e-mailovou komunikaci, delegování úkolů, sdílení dat, prodej, získávání zakázek a další činnosti běžného dne firmy.
  4. Jak dlouho trvá implementace?
    Důležité na systému je to, že může dělat to co chcete vy. To však sebou přináší potřebu pečlivě analyzovat, jak chce vaše firma pracovat se zákazníkem, jaké informace chce evidovat, jaké sestavy chce tisknout apod. Je tedy nutné se podívat na firemní procesy a podle toho definovat vzhled a chování jednotlivých modulů Soft-4-Sale. Z naší zkušenosti vyplývá, že zavedení systému do praxe lze zvládnout do 1-2 měsíců od zahájení spolupráce.
  5. Jaké jsou záruky budoucího vývoje?
    Soft-4-Sale považujeme v naší firmě za stěžejní produkt, vkládáme do něj velkou naději, o čemž svědčí i dosavadní reakce zákazníků na naše řešení. Celá naše firma samozřejmě také funguje na bázi Soft-4-Sale, a proto máme sami velkou motivaci systém rozvíjet.
  6. Jak často vznikají nové verze?
    Téměř neustále. Prakticky každý měsíc je Soft-4-Sale o něco lepší.
  7. Jak probíhají aktualizace?
    Aktualizace systému je možno provádět vzdáleně nebo osobně. Při vzdálené aktualizaci si klient může nahrát novou verzi systému z našeho serveru, aniž bychom museli být přímo přítomni ve vaší společnosti. To mimo jiné umožňuje aktualizaci provádět v době, kdy jsou vaši lidé doma a krátký výpadek v činnosti systému neomezuje jejich práci. Aktualizace většinou probíhá okolo 30 minut a po tu dobu nelze se systémem pracovat.
  8. Jaký operační systém je podporován?
    Soft-4-Sale je schopen pracovat na serverech vybavených operačním systémem Windows 98SE/NT/2000/XP; doporučujeme systém Windows XP s jazykovou podporou češtiny kvůli reimportu.
  9. Jaké jsou nároky na hardware?
    Doporučení na hardwarovou konfiguraci můžeme rozdělit na 3 různé konfigurace. Obecně doporučujeme Pentium III 1GHz, 1GB volného prostoru (data + případné repliky), RAM 256 MB. Systém však lze provozovat i na hůře vybaveném serveru. Bližší informace naleznete pod odkazem technické nároky.
  10. Jak je zajištěn mobilní přístup k informacím?
    Díky tomu, že Soft-4-Sale běží na serverech a k jeho použití vám stačí notebook s přístupem na internet, můžete se k systému připojovat prakticky odkudkoliv.
  11. Jak je zajištěna bezpečnost?
    Dostatečnou bezpečnost systémových dat zajišťuje omezený přístup vyvoleným uživatelům, kterým jsou přidělena zvlášť hesla.
  12. Mohou různí uživatelé systému mít různá přístupová práva?
    Ano. Administrátor systému nastavuje, který uživatel má právo vidět které objekty.
  13. Je možné propojit systém s webem?
    Online formou zatím ne. Offline je to možné, může se lišit podle požadavků každého klienta zvlášť. Tímto problémem se zabývá modul Replikace.
  14. Je možné propojit systém s naším ekonomickým IS?
    Ano. Využívají se k tomu tzv. Ekonomické mosty.
  15. Je možné navázat Soft-4-Sale na internetový obchod?
    Ano. Tento problém řeší funkce e-Business.